Ulubiony aktor?

Skoro pojawił się wątek na ulubione aktorki to czemu nie może być o ulubionych aktorach?

Nie znam się na aktorach ani filmach i niewielu bym poznała, ale moim ulubieńcem po wsze czasy jest Johnny Depp ♥

Sir Christopher Lee

Sir Ian Mckellen

Viggo Mortensen

Michael Sheen

Orlando Bloom

Ja na najbardziej lubię Johnnego Deppa i jeszcze Garego Oldmana,Alana Rickmana i ogólnie wszystkich aktorów z Harry Pottera.

a co powiesz o Viggo Mortensenie? :)

1 polubienie

Oldman jest fajny w "Piątym Elemencie" :3 A Viggo znam tylko z LOTRa. A tam zagrał... Dobrze. Może jakby miał ciekawszą, bardziej ekscentryczną rolę, mogłabym ocenić jego umiejętności aktorskie :D Blooma widziałam w Piratach i LOTRze, jest ładny.

Milla - z Viggo poleam G.I. Jane ;) tam jest "bardziej ekscentryczny" xD

Zobaczę :)

Ja tam Blooma nie lubię :P

Ja uważam, że jest ładny :P, ale że w Piratach gra szlachetnego idiotę to sympatią go raczej nie darzę.

1. Johnny Depp - za wszechstronność aktorską, potrafi dopasować się do każdej roli. Moja ulubiona kreacja Deppa:

Ichabod w Jeźdźcu bez Głowy i Jack Sparrow w Piratach. Normalnie majstersztyk, uwielbiam go :) Oprócz talentu, mega przystojny ;p

2. Tom Hanks - każdy film jaki oglądałam z jego udziałem jest godny polecenia. Rola Forresta Gumpa mówi sama za siebie :)

3. Freddie Highmore - jako dziecko potrafił wzruszać :) dobra rola w August Rush i Marzycielu.

4. Heath Ledger - Joker :D... i za te jego śliczne loczki ;p

Orlando Bloom - moze do moich ulubionych aktorów nie należy, ale od momentu kiedy zobaczyłam go w roli Legolasa jest zaraz po Deppie jednym z najprzystojniejszych aktorów na mojej liście ;p

NIe uważacie że są podobni? :)

Tak! Dawno już to zauważyłam.Tuo ma też coś z Jacka Sparowa.

Taaa, a Boromir i Aragorn w LOTRZE wyglądali jak bliźniacy, nie?

Do mojej czołówki należy na pewno Leonardo DiCaprio - to IMO jeden z najlepszych aktorów ;)